ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

SWOT ANALYSIS

Κατά την ανάλυση SWOT μελετώνται τα δυνατά (Strengths) και αδύνατα (Weaknesses) σημεία μίας επιχείρησης, οργανισμού ή και περιοχής, καθώς και οι ευκαιρίες (Opportunities) και οι απειλές (Threats) που υπάρχουν.

Ανάλυση απόδοσης / Ανταγωνισμού

Στην Zona Hotelera:

  • Αναλύουμε τα δεδομένα του προηγούμενου σχεδιασμού, προς πλήρη κατανόηση του πεδίου δράσης και ασφαλή εξαγωγή συμπερασμάτων.
  • Μελετούμε τον υπάρχοντα ανταγωνισμό και συντάσσουμε σχετικές αναφορές.
  • Χαρτογραφούμε το δυνητικό ανταγωνισμό.
  • Σχεδιάζουμε και αναπτύσσουμε στρατηγικές για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.
  • Παρέχουμε μηνιαίες αναφορές και οικονομικές εκθέσεις που αφορούν τις πωλήσεις, συγκρίσεις με ανταγωνιστές και μελλοντικές εκτιμήσεις.
  • Συντάσσουμε προτάσεις για αποτελεσματική δράση με τη χρήση σύγχρονων εργαλείων (market search) και προτείνουμε λύσεις σχεδιασμένες για τη δική σας επιχείρηση.

REVENUE MANAGEMENT

Στην Zona Hotelera:

  • Προσδιορίζουμε το target και τους στόχους απόδοσης του καταλύματος (targeting).
  • Δομούμε από κοινού την τιμολογιακή πολιτική της επιχείρησης καθορίζοντας τη σωστή τιμή για κάθε παρεχόμενη υπηρεσία και χρονική περίοδο (pricing), με στόχο την επίτευξη του επιθυμητού αποτελέσματος από το πρώτο κιόλας έτος.
  • Προβλέπουμε την πληρότητα του ξενοδοχείου, τη ζήτηση της αγοράς και την προοπτική ανάπτυξης σε βάθος τριετίας (forecasts).
  • Οι σωστές τιμές καθορίζονται από το τι είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν ώστε να δημιουργηθεί ένα καλό αντίτιμο για τον αγοραστή. Η αξία είναι μια σχετική έννοια που μπορεί να περιλαμβάνει την τοποθεσία του ξενοδοχείου, τις εγκαταστάσεις και το ανταγωνιστικό περιβάλλον. Αγνοώντας τον ανταγωνισμό δεν σημαίνει ότι ο ανταγωνισμός παύει να υφίσταται.

ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ MARKETING

Στην Zona Hotelera:

  • Βελτιστοποιούμε ή αναδιαμορφώνουμε την ιστοσελίδα του ξενοδοχείου ή του καταλύματος.
  • Δημιουργούμε ή διαμορφώνουμε τα υπάρχοντα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και αναλαμβάνουμε τη διαχείρισή τους.
  • Δημιουργούμε ελκυστικές καμπάνιες για τις προσφορές που διαφοροποιούν την επιχείρηση από τον ανταγωνισμό.
  • Αναλαμβάνουμε τον συντονισμό των διαφημίσεων.
  • Αναλαμβάνουμε την προβολή σε τουριστικές ιστοσελίδες.
  • Στο τέλος των δράσεων, παραθέτουμε αναλυτική αναφορά με τα αποτελέσματα.

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ

Στην Zona Hotelera:

  • Ορίζουμε από κοινού το πλάνο δραστηριοποίησης, στοχοθετώντας το τελικό επιθυμητό αποτέλεσμα.
  • Αναλύουμε τις δυνατότητες και τις προοπτικές ανάπτυξης του καταλύματος.
  • Δημιουργούμε τιμοκαταλόγους για τουριστικά γραφεία (B2B) και μεμονωμένους ταξιδιώτες (B2C).
  • Αναλαμβάνουμε την διαπραγμάτευση, την προετοιμασία και την ολοκλήρωση συμβολαίων και συμφωνιών με τουριστικά γραφεία και πράκτορες σε Ελλάδα και εξωτερικό.

ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ( OTA's)

Στην Zona Hotelera:

  • Καταχωρούμε το κατάλυμα στα κατάλληλα κανάλια πωλήσεων, ενισχύοντας τη διαδικτυακή του παρουσία.
  • Εμφάνιση του ξενοδοχείου στο ιντερνέτ 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα, σε οποιονδήποτε, οπουδήποτε, οποτεδήποτε
  • Διαμορφώνουμε την εικόνα της επιχείρησης προς τους υποψήφιους επισκέπτες- πελάτες.
  • Καταχωρούμε τις τιμές του καταλύματος, οι οποίες καθορίζονται κατόπιν της σχετικής μελέτης που πραγματοποιήθηκε και της συνεννόησης με τον ιδιοκτήτη.
  • Βελτιώνουμε τις υπάρχουσες καταχωρίσεις του καταλύματος, ανανεώνοντας το περιεχόμενό τους (κείμενο, φωτογραφίες).
  • Διαχειριζόμαστε καθημερινά τις καταχωρίσεις.
  • Εστιάζοντας απευθείας στους πελάτες θα έχετε περισσότερο ικανοποιημένους επισκέπτες
  • Επιβεβαιώνουμε τις κρατήσεις και ρυθμίζουμε οποιαδήποτε άλλη εκκρεμότητα.
  • Ελέγχουμε και ενημερώνουμε συνεχώς τα διαθέσιμα προς πώληση δωμάτια του καταλύματος, ανάλογα με τις κρατήσεις ή/και τις αλλαγές που έχουν πραγματοποιηθεί.

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ

Η ορθή διαχείριση των κρατήσεων είναι μία πολυδιάστατη και στρατηγικής σημασίας εργασία, η οποία έχει ως στόχο την αύξηση της πληρότητας της εκάστοτε τουριστικής μονάδας. Είναι αυτή που επιτρέπει στον επιχειρηματία να έχει πλήρη εικόνα της μονάδας του και της δυναμικής της, με τελικό στόχο τη μεγιστοποίηση των κερδών της. Σημαντικό ρόλο στον τομέα της διαχείρισης των κρατήσεων παίζει η ανάπτυξη της τεχνολογίας, που έχει οδηγήσει σε μία συνολική αναβάθμιση των υπηρεσιών και της λειτουργίας των επιχειρήσεων του χώρου.

 

Η ομάδα της Zona Hotelera, χρησιμοποιώντας τα ενδεδειγμένα τεχνολογικά εργαλεία, παρέχει στον ξενοδόχο υπηρεσίες διαχείρισης κρατήσεων βασισμένες στα χαρακτηριστικά και της ανάγκες της επιχείρησής του, με σαφή κατεύθυνση προς την αύξηση της πληρότητας και τα υψηλότερα κέρδη.

Στην Zona Hotelera:

  • Αναλαμβάνουμε την εγκατάσταση και τη διαχείριση του κατάλληλου για την επιχείρηση εμπορικού προγράμματος (PMS).
  • Εκπαιδεύουμε τον ιδιοκτήτη ή τον υπεύθυνο του ξενοδοχείου ως προς τη λειτουργία του προγράμματος.
  • Συμμετοχή και παρακολούθηση διεθνών εκθέσεων
  • Καταχωρούμε τις κρατήσεις στην πλατφόρμα.
  • Ενημερώνουμε το πλάνο διαθεσιμότητας ανάλογα με τις κρατήσεις ή τις αλλαγές που έχουν πραγματοποιηθεί.
  • Διαμόρφωση της εικόνας της επιχείρησης, προς τους υποψήφιους πελάτες
  • Αναθεώρηση μηνιαίων αναφορών πωλήσεων και οικονομικών εκθέσεων
  • Διαχειριζόμαστε τις τηλεφωνικές κρατήσεις και το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (e-mails).
  • Αντιμετωπίζουμε τυχόν παράπονα που ενδέχεται να προκύψουν.